معرفی محصولات ایسوزو

شرکت ایسوزو با سابقه ای دیرینه در تولید و ساخت انواع خودروهای تجاری شامل وانت، کامیونت سبک و سنگین،کشنده و همچنین موتور های دیزلی در ژاپن فعالیت خود را آغاز نموده است.ایسوزو در سال 1916 میلادی که طی آن دو شرکت کشتی سازی Ishikawajima وشرکت صنعتی گاز و برق توکیو تصمیم گرفتن با همکاری یکدیگر وارد زمینه صنعت خودروسازی شوند،تاسیس شد .کمپانی بزرگ ایسوزو که میتوان از ان به عنوان قدیمی ترین خودروساز ژاپن یاد کرد علاوه بر تولید بسیار محدود خودروهایی در کلاس ون، شاسی بلند، عمده شهرتش به خاطر تولید خودروهای تجاری و باری می باشد و در حال حاضر شرکت ایسوزو در تولید کامیونت ایسوزو  و موتورهای دیزلی در جهان پیشرو می باشد.

نخستین خودرویی که کمپانی ایسوزو بطور مستقل طراحی و تولید کرد  کرد، ایسوزو بلل نام داشت که در سال 1961 به ناوگان حمل ونقل اتومبیل ژاپن عرضه شد.ایسوزو سال 2002 توانست سهام 49% جنرال موتورز را به 12% کاهش دهند تا از آن سال به بعد مدیریت این شرکت توسط خود ایسوزو کنترل شود.هم اکنون 60% سهام ایسوزو نیز در اختیار تویوتا است.نام ایسوزو بر گرفته از یک رودخانه در شهر ژاپن می باشد.

تاریخچه شرکت ایسوزو

شرکت ایسوزو در حال حاضردر تولید کامیونت ایسوزو  و موتورهای دیزلی در جهان پیشرو می باشد و دفتر مرکزی شرکت در شهر توکیو واقع شده است.

محصولات ایسوزو در ایران توسط  نماینده انحصاری و رسمی بهمن دیزل یکی از شرکت های زیر مجموعه بهمن وارد صنعت خودرویی کشورمان  شده است . مجموعه‌های گروه بهمن کامیونت ایسوزو NPR، NQR، NKR، کامیونت ۱۸ تن FVR (بهمن‌دیزل) کشنده J6 (سیباموتور) را به ترتیب ۴۳، ۳۶، ۴۴، ۹ و ۵۵ دستگاه تولید کردند که این ارقام در سال ۹۶ به ۱۰۵، ۲۴، ۳۶، صفر و ۴۳ رسید. در سال های بعد نیز محصولات این دو خودروسازی به کامیونت‌های ایسوزو NPR، NQR، NKR، شیلر ۶، ایسوزو FVR (بهمن‌دیزل)، کشنده J6 و کامیونت تایگر (سیباموتور) تغییر یافت.

بهمن دیزل که با هدف تولید کامیون سبک و نیمه سنگین و سنگین و مینی بوس به منظور نوسازی ناوگان حمل ونقل فرسوده کشورمان در سال 1382 با تولید کامیونت 6 تن ایسوزو آغاز نمود و در 19اسفند ماه 1382 رسما از سوی وزیر صنایع وقت در جاده قدیم کرج افتتاح گردید.بازار کامیونت های ایران سال‌هاست که بارش را  کامیون های موفق ایسوزو به دوش می کشد که میتوان این موفقیت و اعتبار ایسوزو را به دلیل تنوع محصولات و کامیون های باری تنومند و پیش رفته کمپانی ایسوزو دانست. محصولات ایسوزو درعین حمل بار با ظرفیت تناژ قابل قبولی و قدرت موتوی بالا ، رقبای موجود اروپایی دربازار کامیون باری  را به چالش می‌کشد. بازار خودرو ایران که تاکنون از حضور چنین خودروهایی بهره مند شده اند میدان رقابت را از دست رقبای موجود در زمینه کامیونت های حمل بار درون شهری که عمدتاً عملکرد حمل بار و کیفیت در آن‌ها به حد قابل قبولی نمی‌رسد را دزدیده است.

کامیونت های ایسوزو با  تناژباری متفاوت در بازار خودرویی کشورمان به فروش می رسد که میتوان گفت این کامیونت ها جزیکی از پرفروش ترین برند های موجود در بازار خودرویی ایران می باشد.محصولات ایسوزو که میتوان به آن اشاره کرد:کامیونت 5تن ،کامیونت 6تن،کامیون باری 18 تن وکشنده ایسوزو و جدیدترین محصول ایسوزو که در ایران به تازگی معرفی شده است و میتوان گفت که بازار وانت های ایران را با تحولی شگرف روبه رو کرده است پیکاپ ایسوزوD-MAX می باشد.

کامیونت 5 تن ایسوزو

 

کامیونت ایسوزوبا قدرت موتوری 120اسب بخار و گشتاور230 نیوتن متر جز یکی از پرفروش ترین های شرکت ایسوزو می باشد  که در کشورمان مورد توجه بسیاری از رانندگان قرار گرفته است.نوع موتور این کامیونت ایسوزو5 تن 4سیلندر خطی سوپاپ بالای تزریق مستقیم مجهز به توربوشارژ و اینتر کولر می باشد.کامیونت ایسوزو 5 تن در عین زیبایی ظاهری از مشخصات و امکانات  بی نظیری بهره مند است که میتوان به شاسی نردبانی، سیستم تعلیق فنر چند لایه ای مجهز به کمک فنر هیدرولیک،فرمان ساچمه گردان هیدرولیکی،دید گسترده و راحتی در سوار و پیاده شدن و مطابق با استاندراد یورو 3 اروپا  اشاره کرد.

کامیونت 6 تن ایسوزو

کامیونت ایسوزو 6 تن به دلیل قدرت موتوری و توانایی بالا در جابه جایی حمل بار در سطح جهانی به خصوص در ایران جایگاه ویژه را برای

خود به دست آورده است.به عنوان نتیجه میتوان گفت که موتور 4 سیلندری خطی سوپاپ بالا و توانایی بالای موتوری با 150 اسب بخار و حجم موتور 5193 سی سی این کامیونت را در رده بهترین های ایسوزو و کامیونت هادر سطح بین الملل قرار داده است.کامیونت 6 تن ایسوزو مجهز به شیشه بالابربرقی، دسترسی آسان کابین به موتور و دید گسترده و راحتی در سوار و پیاده شدن ودارای استاندارد آلایندگی یورو 4 اروپا می باشد.این کامیونت ایسوزو پس از ورود به بازار فروش توانست مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

 

 

 کامیونت ایسوزو8 تن

وزن خالی با اتاق بار این کامیون باری ایسوزو 3650 کیلوگرم می باشد که استاندارد جهانی یورو 2 مجهز می باشد.موتور این کامیون باری ایسوزو4 سیلندر خطی سوپاپ بالا می باشد که توان موتوری 133 اسب بخار با گشتاور2100 نیوتن متر تولید می کند.موتور این کامیونت مجهز به توربوشارژ و اینتر کولر می باشد که میتوان به مشخصاتی نظیر فرمان هیدرولیکی، کولرو شیشه های برقی و قفل مرکزی این کامیونت 8 تن ایسوزو اشاره کرد.

 

کامیون 18 تن ایسوزو

کامیون بار 18 تن محصول موفق کمپانی نام آشنا ایسوزو می باشد که  بارهای با تناژ باری 18 تن را میتواند جابه جا کند و توانسته این محصول ایسوزو معرف خوبی برای برند ایسوزو می باشد.کیفیت ساخت و تامین قطعات قوی ، فناوری بالا ایمنی مناسب و کارایی خوب باعث شده است تا این کامیونت 18 تن ایسوزو  در بازار جهانی محبوب ظاهر شود. این کامیونت ایسوزو دارای 6 سیلندر خطی 4 زمانه با حجم موتور7790سی سی که دارای توانایی 280اسب بخار می باشد که قادر است 1450 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

امکانات این کامیونت موفق و پرفروش ایسوزو که میتوان به ان اشاره کردازجمله: کابین تاشو با مکانیزم الکتروهیدرولیکی،دید گسترده و راحتی در سوار و پیاده شدن، کولر،مکانیزم پنوماتیک،صندلی راننده،کابین برقی،کابین خواب،شیشه بالابربرقی وکیسه هوای راننده و سرنشینان که ایمنی وآرامش سرنشینان را تامین میکند.این کامیونت ایسوزو در کشورمان به دلیل مقرون به صرفه بودن در بین رقبای موجود اروپایی به فروش بالایی دست یافته است وبه همین مظور شرکت بهمن دیزل فروش اقساطی کامیونت ایسوزو  را با اقساط بلند مدت با کمترین پیش پرداخت برای مشتریان خود در نظرگرفته است.

کشنده ایسوزو

کامیون کشنده ایسوزو بزرگترین کامیون ساخت این کمپانی ژاپنی است که به منظور حمل و جابه جایی بارهای سنگین طراحی شده است.این مدل همانند اکثر کامیون ها موتور ان در زیر کابین تعبیه شده است.کشنده ایسوزو فروش جهانی بالایی داشته و مجهز به آخرین تکنولوژژی های روز اروپا می باشد که میتوان به موتورهای دیزل یورو 5 اشاره کرد.کامیون کشنده ایسوزو دارای قدرتی معادل  410تا510 اسب بخار تولید می کند.کمپانی بزرگ ایسوزو به دلیل محصولات و کامیون های قابل اطمینان خود همیشه زبان زد بوده که کشنده ایسوزو دلیلی محکم بر این امر می باشد.

در این کامیون برای بالابردن دید راننده از پنجره های بزرگ و طراحی مدرن استفاده شده است که زیبایی ظاهری این کشنده ایسوزو را دو چندان کرده است.برای امنیت بیشتر راننده چراغ های راهنما روی قسمت بالایی رکاب تعبیه شده است.کامیون کشنده ایسوزو یک بارکش قوی با طراحی مهندسی و موتوری قوی می باشد که سازگار با جاده های درون شهری و برون شهری کشورمان می باشد.

اکسل عقب در کشنده ایسوزو نقش هماهنگی لازم بین گشتاورد و وزن را به خوبی ایفا می کند.این کامیون از نظر ایمنی دارای سیستم ترمز ضد قفل ، سیستم توزیع یکسان نیرو به ترمزها و سیستم ضد لغزش می باشد.در نتیجه می توان گفت این بارکش ایسوزو در کنار تمام ایمنی و قدرت موتوری و امکانات و تجهیزات تعبیه شده بر روی آن راحتی و آرامش راننده را نیز تامین می کند و میتوان نام یک  کامیون کشنده ایده آل و تمام عیار را بر روی ان گذاشت .

پیکاپ ایسوزو D-MAX

جدید ترین محصول بهمن دیزل پیکاپ جدید ایسوزو D-MAX می باشد که به تازگی به بازارحمل باری کشور راه یافته است و ضمن بهره‌گیری از برند ژاپنی، مشخصات مهندسی و فنی  آمریکایی را در پس چهره‌اش مخفی کرده است.

این پیکاپ وانت جدید ایسوزو D-MAX نام دارد که از سال 2002وارد خط تولید شرکت ایسوزو قرار شده است. وانت پیکاپ ایسوزو، کشش را بیش از قدرت در مشخصات فنی‌اش گنجانده، ایسوزو به سراغ توسعه پیشرانه‌های دیزلی رفته که گشتاور بیشتری به مراتب در مقایسه با خودروهای بنزینی تولید می‌کنند و گشتاور بیشتر نیز به معنی کشش باری بیشتر و عملکرد بالا تر می باشد.

مجموعه بهمن دیزل  به دلیل عرضه موفق کامیونت‌های ایسوزو و استقبال بی‌سابقه مشتریان خود، در راستای توسعه و تنوع محصولات این برند معتبرو نام آشنای  ژاپنی، پیکاپ ایسوزو D-MAX را با موتور قدرتمند 3 لیتری بنزینی در دستورفروش کارخودقرار داده است. این پیکاپ وانت ایسوزو تاکنون در دونسل به تولید رسیده است که نسل جدید آن سال 2011 روانه بازار شده است اما مدل مورد نظر بهمن موتور برای تولید و عرضه در بازار ایران، نسل اول این خودرو است که تاکنون در 13کشور جهان به تولید رسیده و در رده پرفروش‌ترین پیکاپ‌های جهان قرار گرفته است.توان موتوری این پیکاپ تنومند به 163 اسب بخار می‌رساند .

موتور قدرتمند D-MAX ایسوزو حداکثرگشتاور ممکن یعنی 360 نیوتون متر را تولید می‌کند که از نظر کشش رقمی حدود دو برابر یک پیکاپ استاندارد بازارهای خودرویی ایران مانند نیسان وانت می باشد. تمامی این اعداد و ارقام به کمک یک گیربکس 5 سرعته دستی به محور عقب منتقل می‌شوند تا این پیکاپ قادر باشد 1890 کیلوگرمی را به حرکت در بیاورد . ترمزهای پیکاپ در جلو از نوع دیسکی و در عقب کفشکی است و به صورت استاندارد از سیستم ترمز ضد قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز بهره می‌برد.

بر خلاف ناوگان وانت بارهای فعلی ایران که آلایندگی زیادی دارند این خودرو موفق به کسب استاندارد آلایندگی یورو 4 شده و به سیستم تشخیص عیوب مجهز شده است. در سیستم تعلیق این پیکاپ در جلو از نوع مستقل جناغی دوبل با فنر پیچشی است و در عقب برای افزایش ظرفیت بار و استقامت خودرو از فنر تخت استفاده شده است.پیکاپ D-MAX با بهره گیری از دو کابین برای سرنشینان، ظرفیت حمل 5 نفر را دارد و مجموع بار قابل حمل با آن به علاوه وزن سرنشینان حدود یک تن است.

فرمان هیدرولیک، دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو، چراغ های جلو با قابلیت تنظیم، رینگ های 16 اینچ، سیستم ضد سرقت ایموبیلایزر، سیستم تثبیت کننده سرعت خودرو Auto Cruise و آینه‌های جانبی برقی مجهز به گرمکن و با قابلیت تا شوندگی از مهم‌ترین آپشن‌های نصب شده در این خودرو هستند.

 

بهمن دیزل که با ارائه این محصولات همواره توانسته سهم قابل قبولی از بازار تجارت ماشین های سنگین را به خود اختصاص دهد و در تمام زمینه ها از جمله خدمات برتر فروش و خدمات پس از فروش موفق عمل کند،در همین زمینه برای تمام محصولات خود شرایط فروش اقساطی ویژه ای در نظر گرفته است که شما عزیزان میتوانید با تماس با کارشناسان ما اطلاعات کافی را به دست آورید.

برای اطلاع بیشتر از قیمت کامیون ایسوزو با بر روی لینک کلیک کنید.