محصولات تولیدی بهمن لیزینگ

کامیونت ایسوزو 5 تن NKR77

کامیونت 5 تن ایسوزو برای کاربرد درون شهری طراحی شده است بنابراین این کامیونت دارای کابین  و اتاق بار  کوچک می باشد.از این کامیونت ها برای کاربردهای باری یخچال کمپرسی جرثقیل و میتوان استفاده کرد.کامیونت 5 تن ایسوزو به دلیل آبشن هایی همچون قیمت مناسب و کاربری متنوع در عین ظرافت و زیبایی میتواند رقیبی مناسب برای برندهای اروپایی موجود در بازار باشد.

کامیونت ایسوزو 6 تن 

کامیونت 6 تن ایسوزو به دلیل قدرت موتور و توانایی بالا در زمینه حمل بار جایگاه ویژه ای در سطح جهانی به خصوص در ایران دارد . به عنوان نتیجه‌گیری می‌توان گفت موتور عملکرد خوبی دارد و به هیچ عنوان نیاز به شتاب یا قدرت بیشتر احساس نمی‌شود. درست است که کابین باید مدرن و امروزی‌تر باشد ولی این امر در کامیون‌ها از اهمیت چندانی برخوردار نیست. به جرأت می‌توان گفت کامیون ایسوزو 6تن چنان قابل اعتماد است که همتراز با رقبایی که در صدر جدول این کلاس از کامیون‌ها قرار دارند می‌ایستد.

کامیونت ایسوزو 8 تن 

شرکت بهمن‌ لیزینگ بعد از تولید موفقیت آمیز کامیونت 6 تن(NPR)، طی مطالعات صورت گرفته و تجارب کسب شده با همکاری کادر کارشناسی و فنی، تولید کامیون 8 تن ایسوزو مدل (NQR) را در سال 1384 آغاز نمود و بعد از آن در سال 1385 نیز اقدام به تولید کامیونت سبک ایسوزو (NKR)با وزن ناخالص 5.2 تن نمود.

کامیونت 8 تن ایسوزو با قابلیت حمل بار5/5 تن جزو کامیون های پرکاربرد در جهان می باشد.کامیونت ایسوزو به دلیل قدرت بالای موتور و استفاده از قطعاتی با کیفیت بالا و بازدهی مناسب توانسته بازار کشورهای مختلف را در دست خود نگه دارد.

کامیون 18 تن ایسوزو

کامیون ایسوزو 18 تن با گیربکس 9 سرعته و موتور2400اسب بخار قدرتمند،  تولیدی شرکت بهن دیزل و ایسوزو ژاپن در کشورمان می باشد که توجه بسیاری را در صنعت خودروسازی ماشین های باری به خود جلب کرده است.این کامیون با طراحی زیبای کابین و مجهزبه سیستم های روز خودروهای اروپائی و دارای کیسه هوای سرنشینان وراننده  تولید و در اختیار رانندگان محترم قرار گرفته است.کاربری های مجاز کامیون باری ایسوزو باری فلزی، باری چوبی، آتش نشانی، مسقف فلزی، یخچالدار، زباله پرس کن، تانکر آب می باشد.

کشنده ایسوزو جفت محور 

کشنده ایسوزوجفت محوریکی از همه کاره‌ ترین کشنده هایی است که در بازار وجود دارد، وقتی صحبت از مصرف کم به میان می‌آید نیز این کشنده  از سابقه ‌ای خوب برخوردار است. کشنده جفت محور ایسوزوبا چهار موتور مختلف به بازار عرضه می‌شود که می‌توانند بین 200 تا 300 اسب‌بخار نیرو تولید کنند. کشنده جفت محورایسوزو یک بارکش قوی و قابل اطمینان با کابین جادار و طراحی مهندسی است. کشنده ایسوزوسازگار با جاده های  درون شهری و برون شهری است.

پیکاپ ایسوزو D-MAX

D-MAX از سال 2002 به خطوط تولید ایسوزو پیوست و از آنجا که قرار بود این وانت، کشش را بیش از قدرت در مشخصات فنی‌اش بگنجاند، ایسوزو به سراغ توسعه پیشرانه‌های دیزلی رفت که گشتاور به مراتب بیشتری در مقایسه با خودروهای بنزینی تولید می‌کنند و گشتاور بیشتر به معنی کشش بهتر به خصوص برای خودرویی در این کلاس است.

کامیون ایسوزو FVZ  

کامیون FVZ ایسوزو جدیدترین محصول بهمن لیزینگ می باشد.موتورهای به کاربرده شده بر روی کامیون ایسوزو FVZ از نوع ۶kl-tcs Hهستند که به آرایش ۶ سیلندری و حجم نزدیک به ۸ لیتر و حداکثر قدرت ۲۸۰ اسب بخار مجهز شده اند که این نوع موتور در کامیون ایسوزو FVR نیز به کاربرده شده است. همچنین انتقال قدرت کامیون ایسوزو FVZ نیز به وسیله گیربکس های ۸ دنده ZF انجام می شود.

کامیونت شیلر 

کامیونت شیلر 6 تن مدل NPR44 جدیدترین محصول بهمن دیزل با موتور Cummins ISF 3.8s مجهز به موتور 137 اسب بخار و گشتاور  440 نیوتن متر با حجم 3760 سی سی می باشد. کامیونت شیلر مجهز به توربوشارژ و سیستم تزریق سوخت پاشش مستقیم، ترمز هیدروپنوماتیک مجهز به EBD و ABS و کروز کنترل است.