کشنده جفت محور ایسوزو

کشنده جفت محور ایسوزو محصول جدید شرکت ژاپنی ایسوزو می باشدکه بابهره گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا همواره توانسته در ماه های ابتدای ورود به بازار حمل و نقل جاده ای دنیا حضور موفق و فروش صعودی داشته باشد. کاهش مصرف سوخت و بهره گیری ازسیستم  مجهز که امکان رانندگی با هر سرعتی را برای راننده به ارمغان می آورد از جمله فاکتورهای مثبتی است که باعث می شود کشنده ایسوزو نسبت به رقبا در سطح بالاتری قرار بگیرد.

سیستم تعلیق این خودرو امکان یک رانندگی راحت را با هر سرعتی به راننده هدیه می کند. کشنده ایسوزوجفت محور یکی از همه کاره‌ ترین کشنده هایی موجود در بازار خودروهای سنگین جهان می باشد که با استقبال بی نظیری روبه رو شده است.وقتی صحبت از مصرف کم به میان می‌آید نیز این کشنده از سابقه ‌ای خوب برخوردار است. کشنده جفت محور ایسوزو با چهار موتور مختلف به بازار عرضه می‌شود که می‌توانند بین 200 تا 300 اسب‌بخار نیرو تولید کنند. وزن کل کامیون (GVM) نیز بین 10,400 تا 16,500 کیلوگرم متغیر است. پیکربندی‌های این کامیونت کشنده با مدل های متنوعی عرضه بازار می شود میتوان به : 4×4، 2×6 و 4×6 اشاره کرد.

کامیون کشنده ایسوزو در قسمت جلو به یک سیستم تعلیق مجهز است که از چندین فنر شمشی و دو کمک فنر بهره می‌برد.کیفیت سواری کامیون صرف نظر از خالی بود یا پر بودن ازبار بسیار نرم است، هندلینگ نیز به گونه‌ای است که اعتماد به نفس راننده را برای طی کردن مسافت های طولانی بالا می‌برد .کشنده ایسوزوسازگار با جاده های  درون شهری و برون شهری است

جلو پنجره این خودرو به سه بخش تقسیم شده است که مشابه جلو پنجره کامیونت های تولیدی این کمپانی می باشد. وجود دو بادشکن جانبی بر روی سقف که سبب بالا بردن پایداری و کاهش صدای باد می شوند. سپر بزرگ و محکم آن از کیفیت عالی برخوردار بوده و طوری طراحی شده تا توانایی تحمل شرایط سخت را داشته باشند و چراغ های مستطیلی شکل جلو و چراغ های مه شکن در قسمت پایین آن جای گرفته اند.

کشنده جفت محورایسوزو یک بارکش قوی و قابل اطمینان با کابین جادار و طراحی مهندسی است که میتوان گفت نمونه یک کامیون موفق در سطح بین الملل می باشد.اسوزو یک بارکش قوی و قابل اطمینان با کابین جادار و طراحی مهندسی است.کامیون کشنده ایسوزو سازگار با جاده های درون شهری و برون شهری است. هر سه نوع موتور ارائه شده توسط کمپانی ایسوزو از استاندارد یورو پنج برخوردار هستند و نه تنها قدرت مند بلکه با محیط زیست نیز سازگاری دارند. و در آخر نوبت به راحتی و آرامش رانندگی است که آن را مدیون سیستم تعلیق این کامیون ژاپنی است.

این کشنده در ایران توسط بهمن دیزل به بازار معرفی شده است و میتوان امیدوار بود که تحولی عظیم در بازار کشنده های موجود در کشور ایجاد خواهد کرد.برای اطلاع از محصولات بهمن دیزل و شرایط فروش اقساطی کامیون ایسوزو با کارشناسان سایت در تماس باشید.