مکسوس امتحان شد

مینی بوس مکسوس V80 ساخت شرکت SAIC Motor چین مینی بوسی 16نفره است که از یک موتور توربودیزل ساخت ایتالیا به حجم 2.5 لیتر بهره می‌برد و توانایی تولید قدرتی معادل 135 اسب‌بخار و گشتاوری معادل 330 نیوتن‌متر را دارد که در زمان حرکت به خوبی این قدرت موتور به چرخ‌ها منتقل می‌گردد.
ترمزها در هر دو محور از نوع دیسکی مجهیز به سیستم ABS ، EBD و BAS است که در کنار کمربند ایمنی به ازا هر سرنشین، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، 4 ستاره ایمنی از CNCAP و سیستم تهویه مطبوع مجزا برای سرنشینان جلو و عقب تنها بخشی از ویژگی‌های ایمنی و رفاهی خود را به نمایش می‌گذارد. ظرفیت مخزن سوخت این خودرو 80 لیتر و مصرف سوخت آن حدود 9 لیتر در هر 100 کیلومتر است.
گفتنی است مکسوس V80 خلا میان ون‌های ساده درون شهری و مینی بوس‌ها را به خوبی پر کرده و می‌تواند به عنوان خودرو‌های ترابری لوکس و کلاس VIP در فرودگاه‌ها و یا شرکت‌های خصوص مورد استفاده قرار بگیرد.
این محصول سایک موتور در کشورهای آسیایی، آفریقایی، استرالیا و نیوزیلند از سهم بازار خوبی برخوردار است که فارغ از بحث فنی خودرو سهم طراحی داخلی کابین قابل چشم پوشی نیست.استفاده از متریال باکیفیت در اجزای داخلی این ون تشریفاتی تاثیر به سزایی در موفقیت های V80داشته است. مکسوس V80 با گارانتی 200 هزار کیلومتر و یا 3 سال ارائه می‌گردد.

در کشورمان نیز این محصول به واسطه شرکت بهمن دیزل به بازار معرفی شده است و میتوان گفت که جز یکی از مهمترین موفقیت های شرکت بهمن دیزل می باشد.

 

برای اطلاع از فروش نقدی مینی بوس مکسوس روی لینک کلیک کنید.