سالگرد تولد گروه بهمن و رونمایی کامیون FVZ ایسوزو

بهمن دیزل نماینده رسمی و انحصاری برترین کامیون های موجود دنیا، ایسوزو می باشد که به تازگی سالگرد 66 سالگی خود را در هتل المپبک جشن گرفته و تازه ترین محصول خود، کامیون باری جدید 26 تن FVZ ایسوزو را رونمایی کرد .کامیون ایسوزو 26 تن به عنوان جدیدترین محصول ایسوزو همزمان با ژاپن و کشورهای دیگر به سبد تولیدات محصولات بهمن دیزل افزوده شد.

 

در مراسم سالگرد 66 سالگی بهمن دیزل با حضور نماینده ایسوزو ژاپن مهندس مرتضی شفیعی مدیر عامل شرکت بهمن دیزل، مهندس ضرابیان عضو هیات مدیره گروه بهمن، مهندس خضری مدیر عامل شرکت سیبا موتور، مهندس مهیار عسگریان رئیس سازمان فروش خودروهای تجاری گروه بهمن و جمعی از مدیران ارشد گروه بهمن و ماروبنی، مشتریان و نمایندگان شرکت بهمن دیزل برگزار شد.

 

در این نشست مهندس شفیعی مدیر عامل گروه صنعتی بهمن دیزل از اهداف و چشم اندازهای شرکت خبر داد و خاطر نشان کرد که فروش محصولات بهمن دیزل و کامیونت ایسوزو نسبت به سال گذاشته 25 درصد رشد داشته و پیش بینی می شود که در سال آینده 6300 دستگاه کامیون ایسوزو تولید شود.

این در صورتی می باشد که طی 10 ماه ابتدای سال 96 بهمن دیزل در بخش کامیون، کامیونت و مینی بوس 46 درصد بازار حمل ونقل کشور را در دست دارد و در بخش کامیونت ایسوزو نیز 53 در صد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

کامیون 26 تن ایسوزو fvz

 

وی خاطر نشان کرد که بازار ایران از اهمیت ویژه ای برای آنها برخورار می باشد و در طول مدت این همکاری با بهمن دیزل موفق به کسب سهم مطلوبی از صنعت خودروهای تجاری در ایران شده است.

 

دراین مراسم با رونمایی از کامیون 26 تن FVZ ایسوزو جدیدترین محصول ایسوزو شرکت بهمن دیزل نشان داد که بازار ایران از اهمیت بالایی برای شرکت ایسوزو برخوردار است و به همین دلیل است که ایسوزو به دنبال فعالیت های خود در ایران می باشد.

 

در پایان این مراسم مدیر مهندسی پروژه های شرکت بهمن دیزل به توضیح در مورد کامیون ایسوزو FVZ پرداخت و افزود:کامیون ایسوزو FVZ جدیدترین محصول گروه صنعتی بهمن دیزل می باشد که به عنوان کامیون سنگین بهمن دیزل با پیشرانه موتوری 6 سیلندری 7790سی سی و به لطف توربوشارژر می تواند 300 اسب بخار و 980 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

 

کلاچ این نوع کامیون ایسوزو را تک صفحه ای خشک با کنترلگر هیدروپنوماتیک با قطر خارجی 380 میلی متر می باشد.کامیون FVZ ایسوزو با تجهیزات ویژه نظیر کابین تاشو با مکانیزم الکتروهیدرولیکی، کیسه هوا سرنشین و مجموعه ای آپشن ها ، باعث شده این محصول جدید بهمن دیزل در رده یکی از محصولات برتر شرکت صنعتی بهمن دیزل قرار گیرد.

در ادامه برنامه رونمایی کامیون ایسوزو 26 تن FVZ ، کیک 66 سالگی تولد گروه بهمن نیز با حضور مدیران بریده شد و به دو مشتری و خریدار اول کامیون FVZ نیز کلید این خودرو همراه با جوایزی ارزنده اهدا شد.