خودروهای سنگین ایسوزو، پیشتازان کیفیت

بر اساس آخرین ارزیابی و تست صورت گرفته بر روی خودروهای سنگین و سبک که از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) انجام می‌گیرد، خودروهای سنگین از کیفیت بسیار بالاتری در قیاس با خودروهای سبک برخوردار هستند. در این تست خودروهای سنگین از گروه مینی بوس ایسوزو شیلر و سحر، جز برترین خودروها به لحاظ کیفیت شناخته شدند و موفق به کسب چهار ستاره از پنج ستاره کیفی شدند.

جالب است بدانید بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته بر روی کامیونت‌های شیلر که تا شهریور ماه سال 99 تولید شدند این خودروها جز گروه‌های سه ستاره‌ای بودند اما کیفیت خودروهای تولیدی این برند از مهرماه ارتقا پیدا کرده است.

اما برترین محصول برند ایسوزو که به لحاظ کیفی جز خودروهای پنج ستاره محسوب می‌شود، کامیونت ایسوزو باری مدل NMR85 می‌باشد. در رده کامیون‌ها نیز، کامیون ایسوزو مدل NPR75M درجه کیفی 4 ستاره، و کامیون فاو FAW Tiger78  و بنز WH درجه کیفی سه ستاره را به خود اختصاص دادند.

در گروه کشنده‌ها نیز کشنده فاو FAW J6 سیباموتور و کشنده نیوفوتونAuman H4 در دسته خودروهای 4 ستاره طبقه بندی شدند. طبق بررسی‌های صورت گرفته و نظر کارشناسان خودروهای برند ایسوزو در حال حاضر جز برترین و با کیفیت‌ترین خودروهای تولیدی در بازار ایران هستند.

کامیون فاو تایگر J6