کشنده امپاور(Empower) بهمن دیزل

گروه بهمن دیزل یکی از معروف ترین شرکت های خودروسازی است که تاکنون با خودروهای متنوعی که تا به امروز تولید کرده است در بازار خودروهای تجاری کشور سهم عظیمی به خود اختصاص داده است.از جدیدترین خودروهای سنگین گروه بهمن کامیونت فورس می باشد اما بعد از این کامیونت،کشنده امپاور BD500 یکی از جدیدترین محصول این شرکت خودروسازی است که با کیفیت و عملکرد بالا و قیمت مناسبی که دارد به عنوان یکی از قدرتمند ترین محصولات بهمن دیزل شناخته شده است.

معرفی کامیون کشنده امپاور (Empower)

 

با توجه به خلا کامیون های اروپایی جدید، کشنده امپاور BD500 که در واقع همان کشنده فوتون (آئومان) H5 است یکی از قدرتمند ترین کشنده های موجود در بازار خودروسازی شناخته شده است و به خاطر کارایی منحصر به فرد این کشنده بسیاری از کامیون داران روی به استفاده از این کشنده قدرتمند آورده اند.

برای انتقال نیروی کشنده امپاور BD500 از گیربکس اتوماتیک12+2 سرعته ZF استفاده شده است که با توجه به اینکه با کیفیت ترین گیربکس های موجود در بازار است کیفیت این خودرو به خوبی تضمین شده است.وجود ترمزهای قدرتمند Knorr و ترمز کمکی ریتاردر 5 حالته ZF باعث شده است تا امنیت این خودروی سنگین چندین برابر شود و بسیاری از علاقمندان خودروهای سنگین به راحتی به این خودرو اعتماد کرده و برای انجام فعالیت های خود مانند حمل بار این خودروی سنگین را مورد استفاده قرار دهند.

طراحی بدنه و نمای ظاهری کشنده امپاور BD500

 

همانگونه که می دانیم عملکرد و توانایی های مرتبط با حمل بار نسبت به ظاهر بدنه برای خریداران کامیون و کشنده از اهمیت بیشتری برخوردار است اما طراحی داخلی و خارجی خودروهای سنگین نیز برای استفاده طولانی مدت توسط راننده ها نیز دارای اهمیت می باشد.ظاهر کشنده امپاور BD500 الهام گرفته از کشنده های داف سری DX است و چراغ های نصب شده در پایین بدنه حس تهاجمی با خطوط خمیده دارند.
این کامیون در جلو پنجره و سپر اصلی دارای پلاستیک سیاه رنگ است.البته ادوات فلزی هدایت کننده ی هوا در طرفین بدنه نزدیک شیشه جلو، هم رنگ بدنه هستند و این باعث بهبود بخشیدن به ظاهر کامیون شده است اما به طور کلی طراحی بدنه این کامیون را نمی توان مطابق با کلاس جهانی دانست.

طراحی کابین و نمای داخلی امپاور BD500

 

کشنده امپاور (empower) بهمن دیزل

 

تمامی قطعات مربوط به داشبورد و فرمان در کشنده امپاور BD500 ساخته شده از پلاستیک سخت هستند و این امر می تواند طول عمر تجهیزاتی که در داخل کامیون استفاده شده است را به طرز قابل توجهی افزایش دهد.اما کیفیت مواد استفاده شده وقتی مشخص خواهد شد که این کامیون در آب و هوای گرم و نواحی جنوب قرار گیرد.طرح کلی داشبورد با انحنای چشم نواز سرتاسری حس خوبی را به راننده می دهد.همچنین چیدمان کلیدها برای اینکه دسترسی افراد را بهبود می بخشد نیز راضی کننده است.
پشت فرمان کشنده امپاور BD500 ساختار تخت با نمایشگر بزرگ برای کامپیوتر سفر وجود دارد که اطلاعات و مشخصات فنی را به صورت واضح به اطلاع راننده می رساند.نمایشگر لمسی مجهز به رهیاب ماهواره ای از دیگر جذابیت های این کشنده است.

صندلی های کامیون کشنده امپاور BD500 به نحوی طراحی شده است که تفاوت چندانی با مدل های اروپایی ندارد و رانندگی در مسیرهای طولانی را برای رانندگان آسان نموده است.دسته دنده ی کوتاه و نزدیک صندلی با فرم کلی داشبورد جایگذاری شده است و این امر حرکت را برای راننده در کابین راحت تر کرده است.اتاق کشنده Empower بسیار جادار بوده و می تواند دو نفر را به راحتی درون خود جای دهد.

مشخصات فنی کشنده امپاور (Empower)

 

مشخصات وزن وزن ناخالص 7.3 تن( هفت هزار و سیصد کیلوگرم)
وزن مجموع ترکیبی ناخالص فنی مقدار 45 تن از طرف شرکت اعلام شده است
وزن مجموع ترکیبی ناخالص مجاز مقدار 44 تن از طرف شرکت اعلام شده است
موتور حجم 800/11 سی سی(12 لیتری)
مدل کامینز
توربوشارژر دارد
تعداد سیلندر 6 سیلندر
استاندارد آلایندگی استاندارد یورو 5
سیستم سوخت رسانی سیستم پاشش سوخت مستقیم
نوع 6 سیلندر خطی با فناوری پاشش سوخت
قدرت 490 اسب بخار
گشتاور 2300 نیوتن متر
جعبه دنده مدل جعبه دنده2+12 سرعته
برندZF  آلمان
سری 12T*2421TD
اینتاردر دارای اینتاردر 5 مرحله ای
نوع جعبه دنده اتوماتیک
امکانات ویژه نوع فرمان هیدرولیکی
بالا بر برقی اتاق دارد
سیستم تعلیق در محور جلو از فنر تخت پارابولیک و در محور عقبی هم تعلیق بادی استفاده شده است.
ظرفیت باک مجموع دو باک آلومینیومی 940 لیتر
ظرفیت مخزن ادبلو 85 لیتر

تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی امپاور BD500

کشنده امپاور همانند سایر خودروهای سنگین دارای تجهیزات و آپشن های رفاهی است که از مهمترین آنها می توان به ترمز ضد قفل دیسکی پنوماتیک همراه با سیستم های EBS، ASR وesc، ترمز دستی پنوماتیک، فناوری هشدار حرکت بین خطوط LDWS، حفظ خودرو در سربالایی HSA، هشدار برخورد با اجسام در جلو FCWS، ترمز اضطراری هوشمند AEBS، قفل دیفرانسیل، کروز کنترل و ریتاردر که مجموع این امکانات باعث شده این کشنده مورد استقبال فراوانی قرار گیرد، اشاره نمود.

قیمت کشنده امپاور BD500

گروه خودروسازی بهمن در جهت مشتری مداری و افزایش قدرت خرید علاقمندان، قیمت مقرون به صرفه ای را برای کشنده ام پاور در نظر گرفته است. با توجه به کیفیت و امکانات کشنده جدید بهمن دیزل و قیمت مقرون به صرفه آن، می توان کشنده امپاور را خودرویی اقتصادی معرفی کرد. جهت اطلاع از قیمت روز کشنده امپاور از طریق شماره‌های تماس موجود در سایت با کارشناسان ما در واحد مربوطه تماس حاصل فرمایید.

شرایط فروش کشنده امپاور

به دنبال استقبال گسترده ای که از کشنده امپاور شد، شرکت بهمن دیزل شرایط ویژه‌ای را برای فروش نقدی و اقساطی کشنده امپاور با تسهیلات ویژه بهمن دیزل ارائه نموده است. جهت اطلاع از شرایط ثبت نام کشنده امپاور به صفحه شرایط فروش کشنده امپاور مراجعه نمایید.