درباره گروه صنعتی بهمن لیزینگ

گروه صنعتی بهمن لیزینگ

مجموعه صنعتی بهمن لیزینگ در سال 1382 به صورت پروژه زیر نظر گروه بهمن با هدف تولید کامیونهای سبک و نیمه سنگین  ومینی بوس و به منظور نوسازی ناوگان حمل ونقل کشور آغاز به کار نمود. گروه بهمن لیزینگ در سال ۱۳۳۱ تحت عنوان «شرکت سهامی ایران خلیج کو» با سرمایه اولیه ۶۰۰ هزار ریال با نوع فعالیت حمل و نقل از جمله حمل و نقل دریایی و حق‌العمل کاری نمایندگی‌های تجاری تأسیس وفعالیت خود را آغاز نموده است.بهمن لیزینگ دراسفند 1382 با تولید آزمایشی کامیونت 6 تن تحت لیسانس شرکت ISUZU ژاپن در جاده قدیم کرج رسما از سوی وزیر صنعت وقت افتتاح گردید.

شرکت بهمن لیزینگ با هدف تولید ماشین های کار، و مینی‌بوس، با تأسیس شرکت بهمن لیزینگ (B.D.C) و تولید کامیونت‌های NPR-NKR-NQR تحت برند ایسوزو ژاپن در سال 1383پا به عرصه تولید خودروهای تجاری نهاد و پس از مدت کوتاهی بازار این نوع خودروهای تجاری را در اختیار گرفت و افتخاراتی بسیاری نظیر خودرو ساز نمونه و یکی از ۲۶ واحد صنعتی نمونه در سال ۱۳۸۶ در کشور و صد شرکت برتر کشور در سال ۱۳۸۸ را کسب کرد

بهمن لیزینگ با سرمایه اولیه یک میلیاردی بعنوان شرکت دیزل به ثبت رسید در حال حاضر ترکیب سهامداران شرکت به ترتیب گروه بهمن با سرمایه 99.94% ، شرکت شاسی ساز ایران ، شرکت بهمن لیزینگ، عصر بهمن، شرکت بهمن موتور ، شرکت بهمن سرویس، شرکت بهمن خودرو هرکدام با سرمایه 0.01% می باشداین شرکت با هدف توسعه فضای تولید و بهینه نمودن خطوط تولید جهت افزایش و تنوع تولید محصولات بهمن لیزینگ در دی ماه سال 1385 به مکان فعلی خود در شهرک صنعتی البرز انتقال یافت.

محصولات بهمن لیزینگ در طیف گسترده ای تولید روانه بازار شده است.کامیون ایسوزو که میتوان گفت با دارا بودن کیفیت و سطح بالایی از ایمنی توانسته در رده برترین های حمل و نقل جاده ای و هم اکنون پس از گذشت چندین سال از حضور محصولات ایسوزو در ایران رقیبی سخت برای دیگر برند های موجود اروپایی باشد.

کامیونت ایسوزو یکی از این محصولات تولیدی کمپانی نام آشنای ایسوزو می باشد که بیشترین بار حمل ونقل درون شهری بر عهده این محصول ایسوزو می باشد که در تناژهای باری متفاوت تولید و روانه بازار شده است. کامیونت ایسوزو 6 تن در رده کامیونت های پر فروش گروه صنعتی بهمن لیزینگ قرار دارد که پس از معرفی به بازار روند روبه رشد خود را به سرعت طی کرده و هم اکنون یکی از مهمترین های حمل بارهای درون شهری کشور محسوب می شود.

 قیمت کامیونت ایسوزو به دلیل مقرون به صرفه بودن در مقابل کیفیت بالا بسیار مناسب بوده توانسته توجه بسیاری از علاقه مندان به کامیونت را به خود جلب کند به همین منظور بهمن لیزینگ برای علاقه مندان به خرید این کامیونت ایسوزو شرایط فروش اقساطی کامیونت ایسوزو 6 تن را با کمترین پیش پرداخت در نظر گرفته است.

شعارمجموعه  بهمن لیزینگ « ما همواره به حرکت می‌اندیشیم » است که  مفهوم این شعار در تک تک حروف کلمه «حرکت» به شرح ذیل گنجانده شده است:

ح: حفظ محیط زیست
ر: رضایت ذینفعان(مشتریان، سهامداران، کارکنان، تامین کنندگان، جامعه، دولت و …)
ک: کنترل و نظارت دائم
ت: توسعه و بهبود مستمر

این شرکت به عنوان اولین خودروساز دارنده گواهینامه 16949:2009 ISO/TS سعی در افزایش کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان و تامین کنندگان و شرکاء تجاری خود دارد.همچنین سیستم مدیریت کیفیت 2008 ISO9001: در شرکت بهمن لیزینگ پیاده و اجرا می‌گردد.

این مجموعه طی سال ها فعالیت خود در زمینه خودروهای سنگین موفق به اخذ افتخارات زیادی شده است که میتوان به چند نمونه از آن ها اشاره کرد :

  • واحدنمونه صنعتی کشور در سال 1386
  • انتخاب به عنوان صد برند برتر سال 1388
  • اخذ گواهینامه ISOTS سال 1388
  • اخذ جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی سال 1388
  • اخذ گواهینامه چهارستاره مدل تعالی منابع انسانی سال 1393
  • معرفی بعنوان واحد نمونه صنعتی استان قزوین در سال 1392

بهمن لیزینگ همواره کوشیده است مشتریان ارزشمند وعزیزخود را یکی از ذینفعان مهم خود بداند و بر همین اساس همه کارکنان شرکت خود را، متعهد به تامین خواسته ها و منابع آنها میدانند.

یکی از اهداف مهم نمایندگی ایسوزو  ورود به بازار جهانی بوده است که در سال 1387 با آغاز صادرات به کشورهای عراق به ارزش 5.5 میلیون دلار توانست به مهم دست یابد و درحال حاضر قصد دارد با توسعه صادرات، بازار کشورهای همسایه مانند عراق  و افغانستان را در دست گیرد.