فروش اقساطی کامیونت شیلر، فورس و مینی بوس سحر 1402

همانطور که می‌دانیم خودروهای سنگین تنها وسایل نقلیه‌ای هستند که این روزها برای حمل و نقل محموله‌های سنگین درون و برون شهری مورد استفاده قرار می‌گیرند. از میان خودروهای سنگین کامیونت شیلر 6 تن، فورس 6 و 8 تن و مینی بوس سحر در رده با کیفیت‌ترین خودروهای گروه بهمن قرار می‌گیرند. خودروهای ذکر شده در عین کیفیت و قدرت بالایی که دارند قیمت مناسبی داشته و افراد با هر بودجه‌ای که داشته باشند می‌توانند این محصولات را خریداری نمایند.
به تازگی برای اینکه تمامی افراد بتوانند به صورت اقساطی و با شرایط بهتر این محصولات را خریداری نمایند، گروه خودروسازی بهمن طرح فروش اقساطی محصولات بهمن دیزل را ارائه نموده است. بدین ترتیب تمامی افراد علاقمند به کامیون شیلر 6 تن، فورس 6 و 8 تن و مینی بوس سحر می‌توانند با شرایط استثنایی و به صورت قسطی اقدام به خرید نمایند.
مدت زمانی که برای شرکت در طرح فروش اقساطی کامیونت شیلر 6 تن، کامیونت فورس 6 و 8 تن و مینی بوس سحر 1402در نظر گرفته می‌شود بسیار محدود است. بنابراین چنانچه قصد خرید کامیونت اقساطی کامیونت شیلر و فورس را دارید می‌توانید از طریق شماره تماس‌های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شماره‌های تماس

۰۲۱-۴۴۰۷۹۷۱۴

۰۲۱-۴۴۰۹۵۶۹۱