محصولات شیلر بهمن دیزل

برند شیلر یک برند معتبر و تولید داخل بوده که توسط گروه خودروسازی بهمن تولید و عرضه می‌شود. محصولات شیلر توسط مهندسین با تجربه و متخصص در این زمینه و بهره گیری از تجهیزات و ماشین آلات به روز تولید می‌گردد. گروه خودروسازی بهمن دیزل نیز جهت رفاه حال مشتریان خود اقدام به فروش اقساطی این خودروها کرده است.
برند شیلربا وجود کیفیت بالا در قطعات، موتور و گیربکس قیمت مناسب‌تری نسبت به نمونه‌های خارجی دارد و قطعات یدکی این خودروها نیز به فراوانی یافت می‌شود. مینی بوس و کامیونت شیلر بهمن دیزل هر دو بر اساس استاندارد آلایندگی یورو4 و یورو5 تولید شده‌اند.
طراحی شاسی، بدنه و کابین این خودروها از برند ایسوزو الهام گرفته شده، موتور و گیربکس این خودروها نیز تولید لیانگ چین است. لازم به ذکر است طراحی و مالکیت معنوی محصولات شیلر متعلق به گروه بهمن دیزل بوده که امکان صادرات آن نیز وجود دارد. در واقع گروه بهمن دیزل در شرایط سخت تحریم اقتصادی توانسته دست به تولید این محصولات بزند که این موضوع باعث افتخار ایرانیان است.

کامیونت شیلر

کامیونت‌ 6 تن شیلر تست مسیرهای صعب العبور در جاده‌های کوهستانی و دماهای مختلف را با موفقیت پشت سر گذرانده است. گشتاور این خودروها تا 510 نیوتن متر در 1000 تا 2500 دور شرایط خطی را دارد. اکسل و شاسی این خودروها تماما تولید داخل و به صورت پرچی می‌باشد که در حرکت بسیار مفید است.
سیستم ترمز کامیونت‌‌های شیلر از برند wabco آلمان به همراه سیستم ESC می‌باشد. وزن کامیونت‌های شیلر در حدود 2670 کیلوگرم و جز سبک ترین کامیونت‌های بازار می‌باشد. موتور این خودروها 4 سیلندر خطی و مجهز به توربوشارژر و اینترکولر با قدرت 141 اسب بخار می‌باشد. کامیونت شیلر ظرفیت بارگیری در حدود 3.2 تن را نیز دارد.
کامیونت‌های شیلر کاربری‌‌های متنوعی همچون یخچال، آتش نشانی، کمپرسی، خودروبر، حل نوشابه، مسقف فلزی و باری چوبی و فلزی را نیز دارا می‌باشد.

کامیونت شیلرمینی بوس شیلر

مینی بوس‌ شیلر موتور و مشخصات فنی بسیار قوی دارد. مینی بوس‌های شیلر با ظرفیت 18 صندلی و امکاناتی همچون ترمز، سیستم تعلیق بادی، سیستم ABS و بخاری سالنی تولید می‌شود. مینی بوس‌های شیلر امکانات دیگری همچون دو دستگاه کولر مستقل برای مسافر و راننده، شیشه‌های دو جداره، درب اتومات برقی برای مسافرین را نیز دارا می‌باشد.حداکثر توان موتور این خودروها 141 اسب بخار در 2600 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 440 نیوتن متر در 1200 الی 2200 دور در دقیقه آزاد می‌کند.
امروزه با توجه به تلاش روز افزون مهندسین و متخصصین در امر تولید بواسطه تجهیزات و امکانات داخل به صورت خود کفا، حمایت از تولیدات داخلی با توجه به قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای که دارند جهت بهبود کیفیت محصولات در تمام زمینه‌ها و افزایش توان رقابت با برندهای خارجی امری صحیح به نظر می‌‌رسد.

مینی بوس شیلر