استقبال بی نظیر متقاضیان خودروی دیگنیتی و تکمیل ظرفیت مرحله اول

صبح روز سه شنبه مورخ 24 فروردین 1400 ثبت نام اینترنتی خودروی دیگنیتی آغاز و با وجود محدودیت‌هایی که برای واردات قطعات خودرو وجود داشت میزان درخواست متقاضیان بیش از ظرفیت در نظر گرفته شده برای این خودرو بود. البته خبر خوش در این راستا این است که گروه بهمن جهت عرضه محصولات خود متناسب با تقاضایی که وجود دارد از فروش دوباره دیگنیتی تا کمتر از 1 ماه دیگر در تاریخ 27 اردیبهشت 1400 خبر داد.

طی نظر سنجی که از مشتریان و متقاضیان این خودرو انجام شد دیگنیتی خودرویی خاص و با امکانات بی نظیری است و با طراحی زیبا و اسپرتی که دارد جوان پسند است و مهم‌تر اینکه پشتوانه خدمات آن گروه بهمن است پس می‌توان تا این‌جای کار به این خودرو اعتماد کرد. گفتنی است مجریان این طرح نیز جهت جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی و حذف واسطه‌ها، راهکارهایی مانند فروش تنها یک دستگاه خودرو به هر مشتری را در نظر گرفتند.

دیگنیتی محصول گروه بهمن

علاوه بر این علیرضا ببر آهنی مدیر تعمیرگاه مرکزی گروه بهمن افزود: نگرانی از بابت دریافت نوبت برای استفاده از خدمات و سرویس دوره‌ای، کیفیت تعمیرات و خدمات نداشته باشند و این مجموعه با در نظر گرفتن 25 نمایندگی که شامل 10 نمایندگی در تهران و البرز و 15 نمایندگی در شهرستان آماده خدمت رسانی به مشتریان بوده و به این منظور آمادگی‌هایی در زمینه تامین قطعات و لوازم یدکی دیگنیتی، آموزش کارکنان تعمیرگاه مرکزی، نمایندگی‌های منتخب و امدادگران صورت گرفته است.

کارشناسان فنی نمایندگی‌ها آموزش‌هایی را در خصوص آپشن‌های خودرو، سیستم تعلیق، ترمز، فرمان، موتور، گیربکس و سیستم الکتریکی دریافت کرده و در کنار آن تجهیزات لازم و ابزارهای مخصوص تعمیرات نیز تامین شده است.

خدمات پس از فروش این خودرو به صورت سه سال گارانتی یا 100 هزار کیلومتر، همچنین 1 سال یا 20 هزار کیلومتر، سرویس دوره‌ای رایگان هرکدام زودتر فرا برسد 5، 10 و 20 هزار کیلومتر می‌باشد. وی با تاکید بر اینکه مشتریان در زمینه خدمات پس از فروش و قطعات یدکی با مشکلی رو به رو نخواهند شد این اطمینان را به مشتریان داد که قطعات یدکی خودرو به مقدار کافی تهیه شده است و در این خصوص جای هیچ نگرانی نیست.

خدمات پس از فروش خودروی دیگنیتی